Om marinblått åt liten skrutt

Det blev inget inlägg tidigare idag, istället la jag tiden på att kika i hos några av mina favoritbloggare... Det började bli ett tag sedan sist och inläggen hade hopats på hög! Men nu är min Bloglovin'-feed genomläst och jag kan med gott samvete låta den vara några dagar :) En bloggerska som jag troget följer är en av mina f.d. studiekamrater, vi har jämngamla flickor (hennes dotter är fjorton dagar äldre än vår lilla skrutt) och det är så intressant att följas åt även om vi inte längre träffas IRL... Jäkla avstånd! Hon hade klickat hem lite nya kläder från H&M åt sin dotter och jag kunde inte motstå att spana in utbudet jag också ;) 


1. Solhatt (7,95 €)
2. Bomullsblus (7,95 €)
3. Sandaler (12,95 €)
4. Chiffongklänning (17,95 €)
5. Diadem (3,95 €)
6. Jumpsuit (7,95 €)

Jag fastnade för en massa finheter i marinblått och vitt, något som jag tycker är extra fräscht sommartid! Någon beställning har jag dock inte gjort, men det är fasligt nära att jag klickar hem ovanstående saker :) Det skulle sitta fint med en ny färg i liten skrutts garderob, nu är det mest rosa-grått-vitt som dominerar! Men ikväll blir det inte, för nu ska jag äta lite kvällsmål innan det blir ett avsnitt av Homeland i sängen... Andra säsongen dök upp på NetFlix under helgen och nu är jag fast :)


Dröm sött!


KRAM


|| images: www.hm.com ||


Uppdatering 9.4.2014

Beställning gjord :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar